Overzicht
Ons retour- en terugbetalingsbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.
Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of een bewijs van aankoop nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boeken met duidelijke tekenen van gebruik
- CD, DVD, VHS-band, software, videospel, cassetteband of vinylplaat die is geopend
- Elk artikel dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een credit toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij; het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal hebt gedaan en u heeft uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@goedkoopgevonden.nl.
Uitverkoopartikelen
Alleen artikelen tegen reguliere prijs kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.
Omruilingen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@goedkoopgevonden.nl en stuur uw artikel naar het adres op de contactpagina.
Cadeaus
Als het artikel als cadeau was gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een tegoedbon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt een cadeaubon naar u opgestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, sturen wij een terugbetaling naar de gever en zij zullen op de hoogte zijn van uw retourzending.
Retourzendingen verzenden
Om uw product te retourneren, dient u uw product te verzenden naar: Wollegras 7, 8265 CS te Kampen.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@goedkoopgevonden.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.